Den årlige generalforsamling afholdes på Skt. Klemens Skolen.
Mandag den 16. april 2018 kl. 19.00.
DAGSORDEN:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning om den forløbne sæson
- Kassereren forelægger det reviderede driftsregnskab for det forløbne år, samt status pr. 31. december til godkendelse
- Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter.
- Valg af 2 revisorer samt revisorsuppleant
- Indkomne forslag:
- Eventuelt.
Ad 4: Bestyrelsesmedlemmer på valg:
- Peter Johansen
- Brian Kondrup Hansen
- Bente Aablad
Suppleanter på valg:
Ad 5: Revisorer på valg:
- Anders Basbøll
- Kurt K. Kristensen
Suppleant på valg:
Indkomne forslag skal være formanden Maj Britt Güllich i hænde 4 dage før generalforsamlingen.
Maj Britt bor : Skovbakken 75, 5260 Odense S – telefon 2328 6028 – mail : m@gullich.dk